[Friss hozzászólások] [477-458] [457-438] [437-418] [417-398] [397-378] [377-358] [357-338] [337-318] [317-298] [297-278] [277-258] [257-238] [237-218] [217-198] [197-178] [177-158] [157-138] [137-118] [117-98] [97-78] [77-58] [57-38] [37-18] [17-1]
bocsi már megint én nem írtam!hát ez a verselemzés átka!:)))))))nórika |
Nem valóság, de azzá válhat! kowi |
az ellentétek az álom-valóság harcból fakadnak... (lécci írj nevet az üzik végére köszi kowi |
Aha, értzem... Szóval akkor az álom végül mégiscsak valóság... bukott angyal |
a címét a veki változtatta meg... nem tom mért, de sztem az Életérzés jobb cím neki... kowi |
és az ellentéet és az azonulás és a többi? |
jó legyen szöveg ahogy akarod!az viszont érdekelne, hogy miért változtattad meg a címét?
|
A Refrén pedíg(szerepéből adódóan) nyomatékosítja a gondolatot, miszerint mindaz mellet vagy ellenére, ami a 3 részben elhangzik, vagy elhangozhatna, mégis az történik történik (zenélek henyélek, remélek elélek) aminek "történnie kell"
Szo kicsit érthetőbben, ez azért kijelentés, mert ez így van így volt és így is lesz, akármi is fog történni, és ez a legfontosabb! na ennyi. kowi |
De ez még nem válasz az ellentéteket boncolgató kérdésekre... bukott angyal |
foglalkozom kérlek, kérlek -om! bukott angyal |
A második rész már álomképek sorozatából áll, gondolatokból, az egész egy ilyen elmélázós elbambulós gondolatmenet, amikor az emberke annyira beleéli magát a dologba, h már valósnak tűnik...
A harmadik rész a felismerés, a visszazökkenés a való világba, ám még az ábrándozás mámorában(ezzel már nem foglalkozom)
|
Több részletben válaszolnék...
Tehát az életérzés(melynek eredeti címe "Szerintem akkor is jó lenne" A szöveg(és nem vers :) ) első része a valóságot ábrázolja, melyben az ember a régi időket síratja, ám az adott helyzetben (kék ég, nap, stb...) rájön, h inkább a mának kell élni(dühbe engem már nem hoztok) és elmondja, hogyan is lenne tökéletes az élet(pia, pure,stb...) |
olyan dolog ez az álmodozás, hogy tudod nem teljesülhet a többségük de azért mégis bemeséled magadnak hogy mivan ha...... |
a belső félelem ami életben tart minket,de inkább hagyom ezt a témát mielőtt még kedvem támad vmihez.... HC |
Én se szeretem a nyelvtant, a szóhasználat viszont sokat elárul... bukott angyal |
Nóri, ez igaz... Mindkettő. Lehet, hogy tényleg ebből a kettősségből bontakozik ki az ellentét segítségével maga a mondanivaló...
HC! Az álmokat tényleg azért kreálta magának az ember, hogy túléljen, de ez nem baj, nem egy eleve elvetélt dolog... Szükség van rájuk, akár nagyokra, akár kicsikre, magvalósíthatókra, s égig érőkre. Az álom nélküli ember max. (saját mása magának - ezt csak Te érted:)))) halvány árnykép lehet csupán, mely fokozatosan elkopik... bukott angyal |
előbujt a nyelvtan zsenink:)))na látod én ilyeneket nem bizti, hogy észre veszek mert nem erre figyelek.és nem is szeretem a nyelvtant.nórika |
bocsi az utolsó 2 hozzászolásom sikerült nem aláírnom.:)))))))nórika |
Találtam még egy ellentmondást... Az első három sorban... Ha egyszer az lenne a jó, ha maradna minden a régiBE, akkor miért kéne eljutni arra a pontra??? Ez az ige előrehaladást hordoz magában...
Jah, és nem akarok szőrszálhasogató lenni, de ha már egyszer ilyen király és igényes a zene, akkor gondoltam szólok, hogy nekem is feltűnt és több helyről is hallottam, hogy néhány nyelvtani hiba zavarja picit az összképet. A foglalkozni és a gondolkozni ikes ige, ennélfogva egyesszám elsőszemélyben m-re végződnek, nem pedig k-ra... Ezt tényleg csak azért mondom, hogy szerintem javítsátok ki... Megérné odafigyelni az ilyen apróságokra is szerintem, és nem bántásból... bukott angyal |
Szisz én úgy gondolom hogy pont ez a kettösség érzödik az egész emberböl itt a kovátsból, hogy egyrészt le se szarja az egész életet de közben azért vannak álmai, reményei!és ebböl nő ki az ellentét.tényleg csak pillanatnyi boldogság létezik az életünkben, de az már rajtunk múlik, hogy mi úgymond mennyi pillangót kapunk el, és mennyit szalasztunk el! |
[Friss hozzászólások] [477-458] [457-438] [437-418] [417-398] [397-378] [377-358] [357-338] [337-318] [317-298] [297-278] [277-258] [257-238] [237-218] [217-198] [197-178] [177-158] [157-138] [137-118] [117-98] [97-78] [77-58] [57-38] [37-18] [17-1]
|